Nowe wideo! Wycieczka do Caleta La Arena

W weekend, już po raz trzeci, mieliśmy okazję spotkać się z Agą i Patrykiem z bloga ByCatandDog, którzy już od paru tygodni przebywają na południu Chile. Umówiliśmy się na obiad, aby skosztować tradycyjnego dania Wyspy Chiloe – Curanto. Wybraliśmy się do jednej z restauracji, która znajduje się na targu Angelmo w Puerto Montt.

Po posiłku postanowiliśmy wyskoczyć jeszcze gdzieś na przejażdżkę. Padło na wodospad w Rezerwacie Llanquihue, ale już po drodze plany uległy zmianie. Wybraliśmy trasę wzdłuż wybrzeża – Carretera Austral. Przejeżdżaliśmy przez wsie Coihuín, Chamiza, Piedra Azul, Quillaipe, Metri, Lenca, Chaicas, aż w końcu zatrzymaliśmy się w Caleta La Arena (45km od Puerto Montt). Caleta La Arena jest mini portem, z którego odpływają promy do portu Caleta Puelche, znajdującego się dalej na południe. La Arena jest bardzo urokliwym miejscem. Warto zatrzymać się na chwilkę i skosztować tutejszych empanadas. My przyjechaliśmy akurat na piękny jesienny zachód słońca. Było cudnie… zresztą sami zobaczcie! 🙂